تکنیک و ترفندهای زبان خارجی

همه چیز درباره زبان های خارجی اینجا گفته میشه.همراه من شو

تکنیک و ترفندهای زبان خارجی

همه چیز درباره زبان های خارجی اینجا گفته میشه.همراه من شو

مقدمه ی گرامر یا لغات انگلیسی

امروزه نیاز به یادگیری زبان انگلیسی یکی از مهم ترین بخش های ارتباطی با دیگران می باشد که باید مورد توجه قرار بگیرید. اگر سرچ کوچکی بکنید متوجه کی شوید که روش های بسیار زیادی برای آموزش زبان انگلیسی مقدماتی وجود دارد و از انها می توانید برای مرجع یادگیری خود استفاده نمایید. در ادامه در مطلب گرامر یا لغات انگلیسی، کدام مهم تر است؟ با ما همراه باشید.

 

متاسفانه بیشتر آموزش هایی که در اختیار شما قرار می گیرد دارای سطح بسیار پایینی می باشند. اولین نکته ای که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که ما زبان را برای چه کاری نیاز داریم و از ان در چه مواردی قصد داریم که استفاده کنیم. روش یادگیری بان برای کسی که قصد دارید تافل بگیرید با کسی که قصد دارید فقط مکالمه و روان خوانی خود را تقویت کند بسیار متفاوت می باشد.

مدرک تافل

کسی که قصد دارد تافل بگیرد بادی حتما در خواندن ، نوشتن و صحبت کردن و گوش کردن توانایی های لازم را کسب نماید. فرد دوم قطعا فقط می تواند روی مهارت خوانایی خود تمرکز نمایید. تمام این موارد در مورد میزان یادگیری گرامر زبان انگلیسی می باشد که شما به عنوان یک دانش آموز یا دانشجو چه میزان باید مهارت داشته باشید.

کسی که قصد گرفتن مدرک تافل را دارد باید حتما هم مهارت گرامی خود را بالا ببرد و هم میزان آشنایی با کلمات انگلیسی خوبی داشته باشد. با این حال یادگیری گرامر هم با لغات، هرکدام تفاوت های خود را دارند. اگر قصد دارید که برای تافل خود وقت بگذارید قطها باید هم برای لغات و هم گرامر الویت های بندی کنید.

اگر قصد دارید که مقاله های و کتاب های انگلیسی را مطالعه نمایید، یاد گرفتن گرامر انگلیسی الزامی می باشد. پس حتما کسی که قصد دارد مدرک تاقل دریافت کند باید حتما آموزش زبان انگلیسی پیشرفته را پشت سر گذاشته باشد.

مسئله ای که واضح است، ما اگر به لغتی مواجه شویم که معنی آن را متوجه نشویم می تونیم از سرچ گوگل یا فرهنگ لغتی موبایل و هر مورد دیگری برای پیدا کردن معنی کلمه استفاده نماییم. این مطلب در مورد گرامر تفاوت های زیادی دارد. برای گفتن اهمیت دانستن گرامر انگلیسی باید گفت Do as you are told

در این جمله ما معنی تک تک کلمات را می دانیم اما دانستن اینکه این جمله به طور کلی چه معنایی دارد یک مسئله ی دیگری است که لازمه ی آن دانستن گرامر انگلیسی می باشد. علاوه بر این شما برای گرامر منبعی مثل دیکشنری انگلیسی در دسترس ندارید. چیزی به عنوان فرهنگ گرامر وجود ندارد.

اهمیت گرامر انگلیسی

پس بهتر است تایمی که رو شناخت لغات بیشتر می گذارید، روی یادگیری گرامر تمرکز نمایید و یادگیری لغات انگلیسی را در الویت بعدی قرار دهید. برای اینکه با گرامر انگلیسی آشنا شوید کتاب های پیشنهادی بسیار زیادی وجود دارد. اما ما به شما کتاب زبان انگلیسی از دبیرستان تا دانشگاه را پیشنهاد می کنیم. این کتاب نوشته ی عباس فرزام می باشد و 448 صفحه می باشد.

برای اینکه لغات انگلیسی را بهتر یادبگیرید می توانید از کتاب 504 واژه استفاده کنید. این کتاب دارای واژگان ضرروی برای تافل است. یا می توانید از کتاب 400 واژه ضرروی تافل برای یادگیری لغات زبان انگلیسی استفاده نمایید. با این حال نکات زیر را در نظر داشته باشید.

  • هیچ گاه لغات را به تنهایی لغات در جمله را حذف نکنید و انها در جمله یا عبارت یاد بگیرید. برای اینکه لغت را فراموش نکنید بهتر است آن را در جمله بکار ببرید.
  • کتاب هایی که به شما پیشنهاد شده را حتما به صورت انگلیسی هم تهیه کنید، تا هم با چهارچوب درس آشنا شوید و بخاطر نداشتن ترجمه حجم یادگیری شما بالا خواهد رفت.
  • از تکنیک لایتنر برای یادگیری لغات انگلیسی استفاده نمایید. این روش به شما کمک می کند که هیچ گاه لغات انگلیسی را فراموش نکنید.
  • ۹۸/۰۹/۰۴
  • میلاد اعتمادیفر